Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

dinsdag 21 juni 2011

Bye bye Walter, hello Thomas

Aangezien er hier anders voor 't moment niet veel te rapen valt: nog een beetje reclame (maar we gaan er geen gewoonte van maken, dat beloof ik u plechtig).

Op de hoek van de Oude Houtlei en de Hoogstraat of de Poel (of beide), sinds kort:



Voor een heerlijke koffie, gebak om van te likkebaarden, verse broodjes zoals u ze nog nooit proefde en nog veel meer, maar dat laat ik u zelf ontdekken.

3 opmerkingen:

  1. binnenkort eens een crochet-privé meeting daar?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hmmm... voor ne koffie: OK. Om mutskes te zitten haken: niet bepaald denk ik ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. jaja voor koffie hé, niet om te haken, gewoon om te tetteren en plannen te maken ;-)

    BeantwoordenVerwijderen