Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

E-mailadres

dinsdag 24 augustus 2010

Commiskes

  • 16 kilo geduld
  • 36.500 stuks ononderbroken nachten
  • 2,5 kilo "alone-time"
  • 2 stuks brave brave kindertjes
  • 120 stuks romantische dates
  • 20 kilo zonnestralen
  • een paar literkes wijn
Dat lieve lezers... is het boodschappenlijstje van een oververmoeide moeder.

3 opmerkingen:

  1. Ooo, ik leef met je mee, echt waar.
    Hier anders ook een kind dat niet meer wil slapen, dus hello back onderbroken nachten! Zucht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gelukkig is m'n PIF-je bijna af.
    Je hebt dus iets om naar uit te kijken.
    ('t Is te zeggen, jouw dochter heeft iets om naar uit te kijken want ik maakte iets voor haar. Hopelijk vind je dat ook goed.)
    Stuur je adres maar door!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Oontje: en ik maar stoefen dat ik zo'n goeie slapers had. Pfff... 'k had beter mijn mond gehouden want sindsdien gaat het alleen nog maar bergaf.
    @Mme Li: Kijk er al naar uit! Ik mail je m'n adres.

    BeantwoordenVerwijderen