Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

zaterdag 25 december 2010

Conjeepajee

Tien dagen en een half congé payé... olé.
En wat staat er zoal op de to do lijst:
- Ladies night met de ladies,
- S.T.A.M.
- Prinsessenbal met Nora en het buurprinsesje.
- Westfleteren.
- Slapen tot na zes uur.
- Eindelijk nog eens een naaiprojectje.
- Grote kuis in de te kleine kinderkleertjes, ten voordele van zwangere buurvrouwen... (als ik het over mijn hart krijg om afscheid te nemen)
- Familiefeestjes.
- Eten.
- The Soprano's
- Dopido knutseltijd met Nora.
- Een muts voor mezelf.
- Nog eens home-made lasagne.
- Ijverige Wijven.
- Skypen.
- meer bloggen.
-...

Too much to do in too little time.

5 opmerkingen:

  1. Veel plezier met het realiseren van al je plannen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ook veel plezier gewenst :-) maar het zit er bijna op zeker?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 'T is gepasseerd meer dan de helft van bovenstaand lijstje is niet gelukt. Op naar de volgende congé. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah ja, ik dacht al, gisteren, waar zit ze nu?
    Volgende maand beter!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik was dubbel geboekt :-/
    Volgende keer kom ik af.

    BeantwoordenVerwijderen