Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

E-mailadres

zaterdag 24 december 2011

874

Remi is 874 dagen oud vandaag.
En 't is een kleine schande, maar na 874 dagen kan ik u met trots mij eerste jongenskledingsstuk voorstellen.

Stof: Stoffenspektakel 2010 (ziet ge, de intentie was er al in 2010 hé)
Patroon: naar een broekje van Abel(tje).
Met dank aan: Abel voor het gebruik van zijn broekje en Gaëlle, voor 't gebruik van de overlock, waardoor dit stuk op een mum van tijd ineen zat en ik nog de tijd had om een rokje ineen te flansen. Maar hierover later meer.

Aanschouw het model dat niet wou stilzitten, en het broekje natuurlijk.



1 opmerking: