Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

E-mailadres

zaterdag 12 juni 2010

Babyboyboom

Voila. Ziehier vliesofixprobeersel nummer twee. En al direct om als cadeau af te geven. Ik durf nogal hé.
Bij ons in de vriendenkring is er een heuse babyboom aan de gang. Eén van alleen maar jongens. Maar dat vinden we hier helemaal niet erg, want net zoals dochters zijn ook zoons supertof!


Ik baseerde me voor het t-shirtje op het prachtige geboortekaartje zoals jullie wel zien.
Op de ommezijde staat nog eens net hetzelfde, maar in spiegelbeeld. Neen, niet omdat ik dat origineel of extreem creatief vond, maar wel omdat mijn eerste poging tot vliesofixen niet meteen een succes was. Ik had het allemaal niet bijster goed door en het resultaat was een "S" in spiegelbeeld. Spaarzaam als ik ben, vond ik het zonde om alles in de vuilbak te kieperen en toen pas kwam het idee om op de rugzijde de "S" in spiegelbeeld te plakken. 't Is eens iets anders niewaar.

3 opmerkingen:

  1. Heel tof...ik moet hier ook dringend nog wat kraamcadeautjes maken. Het komt er maar niet van.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Seth en zijn mama zijn heel blij met dit uniek cadeautje. Nu nog even wachten tot hij erin kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat originele en leuke cadeautjes allemaal. Die zijn echt helemaal prachtig.
    een leuk en origineel cadeau is vaak moeilijk te vinden.
    Ik heb een cadeau tip. Enkele leuke Emailleschilden gevonden op www.ramsign.nl
    vond ze wel leuk alse tip om als cadeau te geven.
    Zoals ik heb laatst voor mijn zus, d'r nieuwe huis gegeven. Wat denk je zelf?

    BeantwoordenVerwijderen