Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

E-mailadres

donderdag 24 juni 2010

Swap(je)

Ik ben op zoek naar twee knoopjes die zouden passen bij het kleedje uit de vorige blogpost. Iemand die er dus een paar te veel heeft (oranje of appelblauwzeegroen) en die wil ruilen met onderstaande lieftallige appelknoopjes... laat maar weten hé. En zeg nu zelf, twee knoopjes weggeven en er vijf voor in de plaats krijgen... betere deals vindt een mens niet zenne.

Btw: aan alle moeders van sprietjesdochters: het past!! Jippie. Maar het is iets aan de korte kant, dus ik geef het misschien ooit wel eens tweedehands weg.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb hier wel nog een paar knoopjes liggen, maar ik weet natuurlijk niet of jij ze mooi vindt, of ze perfect matchen qua kleur, vorm en grootte. Ik steek er een paar bij je Sanex die je sowieso kan houden.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Even off-topic: ben je nog steeds op zoek naar die Husqvarna handleiding? If so, mail me: oontjesblog@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen