Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

E-mailadres

maandag 5 juli 2010

Over knoopsgaten en zieke meisjes.

Voila, I did it... knoopsgaten maken. Mijn welgemeende dank gaat uit naar Oontje voor de super-de-luxe handleiding, en aan Jesupoze voor dé ideale knoopjes!
De knoopsgaten zijn niet zo perfect als ik ze zou willen, maar het zijn knoopsgaten en het kleedje kan nu dus ook gedragen worden... door een model met extreem ochtendhumeur (een poos later bleek dat ze 38,5 graden koorts had, dus het slechte humeur werd haar heel snel vergeven).




3 opmerkingen:

  1. Knap dat het je lukte. En een ziek meisje, ai dat is minder leuk. Wat heeft ze denk je?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Geen idee. Ganse dag koorts en de volgende dag was het voorbij. Beetje oververmoeid denk ik.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop dat je meid beter is! En wat een mooi jurkje!

    BeantwoordenVerwijderen