Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

E-mailadres

donderdag 22 april 2010

De tand - deel 1

Hoera, deze morgen de eerste glimp opgevangen van Remi zijn eerste tandje. Het is nog ieniemienie, maar het is er wel duidelijk. Verklaart nu ook waarom hij ons al twee dagen om 5uur wakker maakt. Nu denken jullie waarschijnlijk "pffff, een eerste tand, bij uw tweede spruit, waarover maakt gij nu zo een spel?". Awel, Nora die had haar eerste tand al op 3,5 maanden. En die had op een jaar al haar volledige gebit of 't zal niet veel schelen. Nora heeft daar dus ook nooit last van gehad. Gemakkelijk, ik kan het u verzekeren. Maar bij Remi tot gisteren: noppes. Vandaag dus deel 1 van de tand, en ik hoop dat de andere delen heel vlug volgen.

En Nora, die gaat nu vier dagen naar school (en die doet dat supergoed - andere kindjes troosten die verdriet hebben omdat hun mama en papa weggaan en zo - nog wat meer geblink en gegrijns aan deze zijde van de computer) en is de eigenwijsheid zelve. Vanavond deed ik haar een nieuwe pyjama aan en na vijf minuten moest hij uit. Reden "mij ké aandoe als ik jonge ben". Blijkbaar vindt ze hem nogal jongensachtig (FYI: tis enen met lichtblauwe vichy-ruitjes en pofmouwtjes)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten