Over mij

32 jaar, woonachtig met mijn wederhelft in Gent. Mama van schat Nora (°september 2007) en minischat Remi (°augustus 2009) die momenteel het grootste deel van mijn tijd en gedachten in beslag nemen.

E-mailadres

donderdag 28 januari 2010

Blikschade

Voila, ziehier het resultaat van een parkeermanoeuver vandaag. Neen, niet omdat ik niet kan parkeren. Wel omdat er bij het uitrijden van mijn parkeerplaats een niet-reglementair geparkeerde auto in de weg stond die ik niet had gezien. En 't was gebeurd. Grmbl. En omdat ik het manoeuver deed, ben ik vanzelfsprekend in fout.
Soit, er zijn geen gekwetsten, en naast de bumpers heeft enkel mijn ego een deuk opgelopen (ah ja, want dit gebeurde vlak aan het werk en de auto waartegen ik de mijne parkeerde was van een klant - ook dat nog).

En dan te bedenken dat ik een maand geleden nog overwoog om mijn omnium op te zeggen. Phoewie!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten